Počet položek: 0 0 CZK
IVPEKO
prodej podlah, dveří a boxy Qbrick

Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY:

Tyto podmínky upravují vztah mezi prodávajícím a kupujícími

Prodávající:

Ing. Ivan Kosár

U Teplárny 620

Česká Třebová 560 02

IČO 76187683/ DIČ CZ8054042249

 

(dále jako ivepko.cz)

Nakupující: spotřebitel, firma, státní instituce

Náš internetový obchod se zabývá nabízením a prodejem podláh, dveří a boxů na nářadí a dalšího podobného sortimentu.

Objednávka zboží v internetovém obchodě:

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí (především je nutný souhlas s obchodními podmínkami).

Ragistrace v našem internetovém obchodě není nutná, ale usnadní Vám příští nakupování.

Platební podmínky

- platba předem bankovním převodem na číslo účtu: Platební údaje Vám zašleme po ověření dostupností a potvrzení objednávky.

Při platbě předem na účet je nutné uvést kompletní číslo účtu, správně variabilní symbol, který je totožný s číslem vaší objednávky před lomítkem. V případě, že variabilní symbol na příkazu k úhradě nebude uveden korektně, nebude možné ověřit uhrazení objednávky a zboží bude expedováno s časovou prodlevou. V případě neuvedení kompletního čísla účtu včetně předčíslí hrozí, že Vám platba bude vrácena bankou zpět.

- platba dobírkou - HOTOVĚ při dopravě přepravní službou nebou vlastní dopravou. 

- platba HOTOVĚ při osobním převzetí - JE VŽDY NUTNÁ PŘEDCHOZÍ DOMLUVA 

Objednané zboží prostřednictvím internetového obchodu je až do zaplacení objednávky majetkem jeho provozovatele.

Přeprava

Dodací lhůta je závislá od způsobu zaplacení a dostupností zboží. Po kontole skladů Vás Bude sdělena emailem po potvzení objednávky a dostupnosti. Pokud zvolíte platbu předem na účet, zásilku odešleme po připsání peněz na náš účet.

OBECNĚ ZBOŽÍ BUDEME EXPEDOVAT V NEJKRATŠÍM MOŽNÉM TERMÍNU!!!!

Zboží odesíláme každý procovní den.

Zboží je přepravováno kurýrní službou nebo dopravou vlastní. Při přepravě může dojít k poškození nebo narušení balíku, proto je každý zákazník povinen si při převzetí zásilku zkontrolovat, popřípadě sepsat s řidičem protokol o poškození. O tomto záznamu nás nejpozději do tří dnů, prosím, informujte.

Osobní převzetí je možné pouze po předchozí telefonické či emailové domluvě.

Ceny - viz. Doprava

Právo na odstoupení od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty na adresu provozovny Ing. Ivan Kosár, U Teplárny 620, 560 02 Česká Třebová. Zboží musí být v původním obalu, bez poškození a známek používání. Kupující má v takovém případě nárok na vrácení ceny za zboží. Kupující hradí cestu vrácení zboží k prodávajícímu.
Právo na odstoupení od kupní smlouvy se nevztahuje na zboží, které je vyráběno na zakázku na základě objednávky zákazníka. 

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy vytiskněte a vložte do balíčku se zbožím, nebo nám zašlete na email: info@ivpeko.cz před odesláním vráceného zboží.

Formulář zde ⇒ Formulár pro odstoupeni od kupni smlouy IVPEKO

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží používáno. nebo poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

Výměna zboží

V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží zašlete doporučeným balíkem (ne dobírkou) spolu s průvodním dopisem na adresu: Ing. Ivan Kosár, U Teplárny 620, 560 02 Česká Třebová. Náklady spojené s výměnou nese v plné výši kupující.
 

Reklamace

V případě odstranitelné vady máte nárok na to, aby byla vada řádně, bezplatně a včas odstraněna (primárně tedy v úvahu připadá oprava věci). Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, popřípadě součásti věci, týká-li se vada pouze této součásti (tato součást však musí být oddělitelná, aniž by se věc hlavní tímto oddělením znehodnotila). Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci. Jde-li o vadu neodstranitelnou, a brání-li vada řádnému užívání věci, tak má kupující právo na výměnu věci, a případně též odstoupení od smlouvy.  

Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v našem internetovém obchodě, doporučujeme nafotit a zaslat e-mailem s předmětem zprávy 'reklamace', kde uvede typ výrobku, číslo objednávky nebo faktury a popis závady. Zákazníka následně informujeme telefonicky popř. e-mailem o dalším postupu.

V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.). Lze proplatit pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady za poštovné nikoliv za taxi službu).

Nepřevzetí zboží

Nakupující vyslovuje souhlas se skutečností, že jím odeslaná objednávka je závazná a tímto tak vznikl mezi prodávajícím a kupujícím smluvní stav, který je v případě nepřevzetí zboží sankcionován smluvní pokutou. (doprava k Vám a zpátky + 50,- Kč manipulační polatek)

Při platbě předem je objednávka závazná od odeslání potvrzení objednávky. Pokud platba za zboží nedorazí na náš účet do 14 dnů od potvrzení objednávky, bude zrušena!

Ochrana dat

= Informace o zpracování osobních údajů

Závěrečná ustanovení

Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i platnou cenu objednaného zboží včetně přepravného či balného, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou je kupující neodvolatelně vázán.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporů

Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu ivpeko@ivpeko.cz

Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře,dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs

Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.

V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

DĚKUJI, ŽE JSTE VĚNOVALI TROCHU SVÉHO ČASU A DOČETLI JSTE PODMÍNKY AŽ DOKONCE A TĚŠÍM SE NA NAŠI SPOLUPRÁCI. VĚŘÍM, ŽE BUDETE S NÁKUPEM V INTERNETOVÉM OBCHODĚ SPOKOJENI A PROSÍM, BUDETE-LI MÍT JAKÉKOLI POCHYBNOSTI O ČEMKOLI NEBO BUDETE-LI POTŘEBOVAT S ČÍMKOLI POMOCI, NEVÁHEJTE MNE KONTAKTOVAT. RÁD VŠE VYSVĚTLÍM, POMOHU, DŘÍVE NEŽ DOJDE K NEPŘÍJEMNÉMU NEDOROZUMĚNÍ.

Přeji příjemné nakupování Ivan Kosár

při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace