Počet položek: 0 0 CZK
IVPEKO
prodej podlah, dveří a boxy Qbrick

Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY:

Tyto podmínky upravují vztah mezi prodávajícím a kupujícími

Prodávající:

Ing. Ivan Kosár

U Teplárny 620

Česká Třebová 560 02

IČO 76187683/ DIČ CZ8054042249

 

(dále jako ivepko.cz)

Nakupující: spotřebitel, firma, státní instituce

Náš internetový obchod se zabývá nabízením a prodejem podláh, dveří a boxů na nářadí a dalšího podobného sortimentu.

Objednávka zboží v internetovém obchodě:

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí (především je nutný souhlas s obchodními podmínkami).

Ragistrace v našem internetovém obchodě není nutná, ale usnadní Vám příští nakupování.

Platební podmínky

- platba předem bankovním převodem na číslo účtu: XXX

Při platbě předem na účet je nutné uvést kompletní číslo účtu, správně variabilní symbol, který je totožný s číslem vaší objednávky před lomítkem. V případě, že variabilní symbol na příkazu k úhradě nebude uveden korektně, nebude možné ověřit uhrazení objednávky a zboží bude expedováno s časovou prodlevou. V případě neuvedení kompletního čísla účtu včetně předčíslí hrozí, že Vám platba bude vrácena bankou zpět.

- platba dobírkou - HOTOVĚ při dopravě přepravní službou nebou Českou poštou či přes Zásilkovnu

- platba HOTOVĚ při osobním převzetí - JE VŽDY NUTNÁ PŘEDCHOZÍ DOMLUVA 

Objednané zboží prostřednictvím internetového obchodu je až do zaplacení objednávky majetkem jeho provozovatele.

Přeprava

Dodací lhůta je závislá od způsobu zaplacení. V případě, že se rozhodnete za zboží zaplatit dobírkou, tak bude zásilka vyexpedována nejpozději do 48 hodin od potvrzení objednávky. Pokud zvolíte platbu předem na účet, zásilku odešleme nejpozději do 48 hodin od připsání peněz na náš účet.

OBECNĚ ZBOŽÍ BUDEME EXPEDOVAT V NEJKRATŠÍM MOŽNÉM TERMÍNU!!!!

Zboží odesíláme každý procovní den - objednávky došlé do 12.hodiny se snažíme vyexpedovat ještě tentýž den!

Zboží je přepravováno kurýrní službou nebo Českou poštou nebo přes Zásilkovnu.cz, která zpravidla doručuje zboží do 24 hodin od podání. Při přepravě může dojít k poškození nebo narušení balíku, proto je každý zákazník povinen si při převzetí zásilku zkontrolovat, popřípadě sepsat s řidičem kurýrní služby, případně s pracovníkem České pošty protokol o poškození. O tomto záznamu nás nejpozději do tří dnů, prosím, informujte.

Osobní převzetí je možné pouze po předchozí telefonické či emailové domluvě.

Ceny - vizte Další informace - Doprava - naleznete v pravém sloupci pod "košíkem".

Právo na odstoupení od smlouvy

Spotřebitel, který zakoupil zboží přes náš internetový obchod a bylo mu doručeno libovolnou přepravní službou, má v souladu s platným Občanským zákoníkem právo odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží bez udání důvodu a bez jakékoli sankce.

Pro odstoupení od smlouvy je třeba písemně prodejci oznámit odstoupení od smlouvy a poté zaslat kompletní zboží s originálním dokladem o koupi v nepoškozeném obalu, bez známek užívání, nejlépe nerozbalené. Ke zboží je nutné přiložit formulář o odstoupení od smlouvy, který jste obdrželi v emailu s potvrzením objednávky nebo ho nalzenete na našich stránkách v sekci "další informace". Zboží nesmí být zasláno na dobírku.

V případě nedodání formuláře "Odstoupení od smlouvy" je možné, že se řízení o vrácení zboží prodlouží v důsledku dohledávání oprávněnosti.

Storno objednávky ze strany našeho internetového obchodu:

Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky:

a) pokud je jakýchkoliv pochyb o pravosti zadaných údajů

b) zrušení části objednávky v případě, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží

V obou případech bude kupující kontaktován telefonicky nebo e-mailem, za účelem dohody o dalším postupu.

Nepřevzetí zboží

Nakupující vyslovuje souhlas se skutečností, že jím odeslaná objednávka je závazná a tímto tak vznikl mezi prodávajícím a kupujícím smluvní stav, který je v případě nepřevzetí zboží sankcionován smluvní pokutou.

Při platbě předem je objednávka závazná od odeslání potvrzení objednávky. Pokud platba za zboží nedorazí na náš účet do 14 dnů od potvrzení objednávky, bude zrušena!

Ochrana dat

= Informace o zpracování osobních údajů

Závěrečná ustanovení

Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i platnou cenu objednaného zboží včetně přepravného či balného, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou je kupující neodvolatelně vázán.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporů

Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu ivpeko@ivpeko.cz

Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře,dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs

Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.

V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

DĚKUJI, ŽE JSTE VĚNOVALI TROCHU SVÉHO ČASU A DOČETLI JSTE PODMÍNKY AŽ DOKONCE A TĚŠÍM SE NA NAŠI SPOLUPRÁCI. VĚŘÍM, ŽE BUDETE S NÁKUPEM V INTERNETOVÉM OBCHODĚ SPOKOJENI A PROSÍM, BUDETE-LI MÍT JAKÉKOLI POCHYBNOSTI O ČEMKOLI NEBO BUDETE-LI POTŘEBOVAT S ČÍMKOLI POMOCI, NEVÁHEJTE MNE KONTAKTOVAT. RÁD VŠE VYSVĚTLÍM, POMOHU, DŘÍVE NEŽ DOJDE K NEPŘÍJEMNÉMU NEDOROZUMĚNÍ.

Přeji příjemné nakupování Ivan Kosár

při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace